آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

شیطنت های1سالگی

1391/10/22 2:34
نویسنده : مامان سحر
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

وووووووروووجک مامان اومدم از شیطنت ها به روایت تصویز بگم خیلی بلا شدی قدت میرسه به میزآرایش وهرچی به دستت بیادورمیداری ومن صبح بایدبگردم دنبالش چندشب پیش دیدم واسه چنددقیقه هیچ صدایی ازت نمیادوخبری هم ازت نیست دیدم بللللللللللللللللللللللللللللللللله رژ لب رو کردی تو دهنت و چه خوشمزه میخوری دلم نیومدعکس نندازم تازه وقتی ازت گرفتم کلی هم غرغرکردی و دنبالم4دست و پا میومدی که بگیریش.

عکس های شیرین کاری هات در ادامه مطالب....

یه نیم ساعتی داشتم دندون هات ولب و دستت رو میشستم مگه پاک میشدحالابخوام برم مهمونی نرسیده پریده از روی لبم هاااااااااااااانیشخند

 

وقتی آمیتیس توی خونه گم میشه وهرچی صداش میکنم جیکش درنمیاد نمیدونم اون زیرااااا چی میخوادآخه جوجوی من!!!!!!!!!!!!!

اینم از مدل خوابیدنت پیش نیوشا سرتوهم اون ور پیش نیوشابوده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگین مامان آمیتیس
22 دی 91 15:09
ای شیطونننننننننننننننننننن بوس از اون دستای کوچولوی رنگیییییی
مامان نسرین
22 دی 91 18:06
ای جون دلم عسلمممممممممم دختره دیگه سحر جون اونم از نوع قرتیش جیگرتو برم با اون قیافه ات
مامان سارا
24 دی 91 12:35
قرتی ، اگه می دونستم کادوی تولد برات روژلب و کیف لوازم آرایش می خریدم
مامان امیرکیان
26 دی 91 20:57
سحرجون خیلی مواظبش باش. بچه ها تو این سن خیلی شیطونن. هزار ماشاا.... خانومی شده برای خودش خیلی دوست دارم ببینمش. از طرف من ببوسش