آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

سالگردازدواج من وبابایت وتولدآجی نیوشا

1391/8/13 0:54
نویسنده : مامان سحر
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی مامان  امسال  باسالهای قبل فرق داشت باورم نمیشه انقدرزود5سال گذشت عسلم21مهرسالگردعروسی مابودولی جون دقیقا همون روز عروسی دعوت بودیم حتی وقت نشدبهم کادوهامون روبدیم 24 مهرم تولدنیوشا(دخترخاله آمیتیس)بودکه همه چی باهم شد نیوشا میخواست بره آتلیه بندازه ولی ازاونجایی که عاشقه شماست باکلی گریه که بایدتوهم باهاش باشی رفت واسه عکس های  تولدحاضرشدحتما میزارم تو وبلاگت.توهم خیلی نیوشارودوست داری.مامانی جای بابابزرگ(بابای من)خیلی خالی بودنمیدونم چراولی بعدرفتن بابام دیگه مثل قبل حال وحوصله ندارم دیگه باچیزی خوشحال نمیشم مثل قبل خیلی دوستت دارم باباجونم.

همسرعزیزم دوستت دارم نیوشا عسل خاله ایشالله صدساله بشی

تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااارک

قربونت بشم خاله تولدت مبارک

بقیه عکس های تولدت درادامه مطالب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه
6 آبان 91 21:35
پس کی میایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟


نگین
8 آبان 91 14:09
مبارک باشه سحر جونمممممممممممم پس کجایییییییییییییییییییییییییییییییی چرا نمیایییییییییییییییییییییییی
lمامان نسرین
14 آبان 91 12:22
مبارک باشه سحر جون ایشالله سالها در کنار هم خوشبخت باشید

یعنی من جیگر اون تربچه خانم و برم با اون لباس و کفش و گل سر قرمزش فداش شم که ایقده نانازه بووووووووووووووووووس

تولد نیوشا خوشگله هم مبارک باشه


مرسی نسرین جونم به پای صدرا سله نمیرسه