آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

4و5ماهگی باتاخیر

1391/3/1 16:18
نویسنده : مامان سحر
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

یه زندگی برمیگردم

خداجونم ازت ممنونم به خاطرصبرو ایمانی که بهم میدی دارم سعی میکنم دوباره به زندگیم برگردم

دخترقشنگم توی اولین فرصتی که بتونی زندگی رودرک کنی اول ازرفتن برات میگم ازمرگ که بعدازرفتن من وبابا نشکنی بابا جونم همیشه حقیفت روبهم میگفت ازنبودن ولی من باورنمیکردم این وجودپرازعشق مرام علم وآگاهی به این زودی بره.

آمیتیسم واکسن4ماهگیت خیلی خوب بودیکم غرغرمیکردی ولی تب نکردی

قدت 63 البته الان که 5ماهه شدی قدت 64.5

وزن 6300 البته الان که 5ماهه شدی وزن 6500

دختر4ماهه ی من

باکوچکترین حرکتی میخنده

غلتت میخوره دستش زیرش گیرمیکنه نمیتونه دربیاره 

آواز میخونه هرچی پیداکته مستفیم تودهنش میکنه فکرکنم میخواددندون دربیاره

چشمهاش هم هنوز طوسیه(آخه همه میگن عوض ومیشه)

مامان وباباوخانواده رومیشناسه بهترمیخوابه

توی این چندروز مامانش رو اذیت نکردمیدونست مامانش روحیه اش داغونه.

ایتم عکس هاش ببخشیدحوصله نداشتم بهترعکس بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدیه
1 خرداد 91 20:53
سلام سحر جونم جای مامانت خالی نباشه ایشالا به سلامت برگرده مامانم گفت که تو فرودگاه دیدنش و با محمد تو یه هواپیمان خدا پشت و پناه همه مسافرا باشه و به سلامت برگردن پیش عزیزانشون
مامان نسرین
1 خرداد 91 21:14
وای خدا قربون این عروسک ناز برم من هزار ماشالله با اون چشمای نازش بووووووووووس
negin
1 خرداد 91 23:49
درود به مامان سحر و آمیتیس خانم خوشگل
دلمون براتون تنگ شده بود ددددددددددددد
ماشالا آمیتیس جون هر روز خوشگلیشو با نمکیش بیشتر میشه. خدا حفظش کنه برات عزیزم

من که براش اسپند دود کردم انقدر که نازه خدایی نکرده چشمش نکنم


مرسی عزیزم
مامان علی
6 خرداد 91 16:32
ای جانم چه عکسای ناز و شیرینی خدا حفظش کنه
مامان علی
7 خرداد 91 21:54
سلام سحر جون هزار ماشالله چه دختر نازی داری خدا برات حفظش کنه
غریبه تنها
23 خرداد 91 22:57
خیلی قشنگه خدا نگهش داره براتون یا حق