آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

برای پدرم مادرم وجمشیدم

1391/3/1 15:34
نویسنده : مامان سحر
934 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم

بابای عزیزم  دلم اندازه تمام دنیابرات تنگ شده نمیتونم باورم کنم نیستی27روزه ندیدمت حتی توخواب وقتی تنهام گریه میکنم شایدسبک شم ولی نمیشه روز پدرنزدیک میشه ولی نیستی جیکارکنم برات باباجونم دوستت دارم

مادرم

مادرپرمعناترین کلمه ی دنیاست خوبی هاتونمیدونم چه جوری جبران کنم مامانی تنهاشدی ولی به خاطرما صبوری چقدردوست داشتی با بابا بری خونه ی خدا ولی بابا خودش رفت پیش خدا .مامانم دیشب رفت زیارت خونه ی خداتوی فرودگاه دلش گرفته بودولی فقط سکوت میکرد مامانی صحیح وسلامت برگردی.مامانی یابت تمام زحماتی که کشیدی ممنونم.

جمشیدم

عزیزم ازت ممنونم که ایتهمه کمکم کردی درکم کردی مریض شدن هام گریه هام بی تابی هام همه رو درک میکردی ودرکنارم بودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارینا
16 تیر 92 12:53
ای جان خدااااا حفظش کنه از چشم بد دور باشه خاله سارینا قربونش برههه