آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

عکس(1)

1390/10/14 14:18
نویسنده : مامان سحر
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم این عکس برای موقعی که تودستگاه بودی واسه زردیت الهی بمیرم برات مثله جوجه های مریض

توی این عکس واسه شیرخوردن از دستگاه آوردنت بیرون ٤روزته گلم

اینم گل ها وبادکنک هایی که خاله ندا و نیوشاو باباجمشیدت گرفتن عسلم خاله ندا میگفت واسه بادکردن بادکنک ها فشارشون افتاده بوده قهقهه

٦روزگی آمیتیس

راست میگن دخترها بابایی میشن اینم ازبابای آمیتیس که داره پوشک دخمر رو عوض میکنه

اولین حمام آمیتیس که زیادهم خوشش نیومدکلی گریه کرد.

اینم چرت بعدازحمام

١٠روزگی جوجه ی کوشولوی ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان چشم عسلي
13 دی 90 20:24
سلام خانومي من هم تجربه اين روزهاي سخت رو داشتم روزهايي كه ميوه دلت رو با تن داغ و چشم بند از توي دستگاه دربياري به سينه بفشاري و اشك بريزي خوبي دنيا به نماندن لحظات تلخ و شيرينه دخمل ناز من خدارو شكر الان پنج سالشه براي اونو دختر گلت آرزوي بهترينهارو دارم
سارا
15 دی 90 12:31
سحر عزیزم
از اینکه عکس آمیتیس را تو این دستگاه دیدم واقعاً گریه ام گرفت ، ان شاا.. که همیشه سلامت باشه تا تو همیشه شاد باشی . خودم جای تو گذاشتم نتونستم تحمل کنم . تو رو خدا برای منو نی نی توی راهم دعا کن چون منم طاقتشو ندارم .
آمیتیس بند انگشتی رو ببوس . به آقا جمشید هم سلام برسون و بگو عشق از صورتش نمایانه . انشاا.. هزار سال سایش بالای سر آمیتیس و تو باشه .[
سارا جونم واستون دعا میکنم انشالله پسمله نازمون صحیح و سالم هستش اصلا نگران نباش hr]s

نارینه
15 دی 90 21:40
وااااااااااااااااای دله مارو بردی با این عروسک خانوم اسپند یادت نره عزیزم