آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

یلدا..

1390/9/30 17:03
نویسنده : مامان سحر
894 بازدید
اشتراک گذاری

 

ما منتظر صبح شب يلداييم                                  دستی به دعا تافرج فرداییم

با تو من عزيز عشقم ديگه هيچ غمي ندارم

واسه ي هميشه ي عمر،عاشقونه دل ميذارم

با تو يلدا پره عشقه،عشقي از جنس عزيزش

که نميتونه بگيره کسي از دل،عشق پاکش

. . .

          

 عسل مامانی سلام  امشب آخرین شبه که تو دل مامانی و شب یلدا طولانی ترین شب سال یلدات مبارک عزیزم  دارم لحظه شماری میکنم تازودترببینمت و بغلت کنم.

آمیتیسم یه چیزی رو میخوام بهت بگم که بدونی همه و همه منتظراومدنت هستندهمه ی خانواده من و بابایت  ازخاله نداو نیوشاو عمه زیباوصبا.. تاخاله ها ودخترعمه هاودختردایی های من وهمکارای باباجمشیدت وهمکاری من مامانی همگی امروز زنگ زدن دست همشون دردنکنه که به یادمون هستند.

هندونه ی مامان خیلی استرس دارم ازخدامیخوام صحیح وسالم باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه
30 آذر 90 18:12
شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . .
مهدیه
1 دی 90 9:44
سلام سحر نازم فکر میکنم دیگه الان دخمله نازت به دنیا اومده عزیزم به تو و باباشو عمه عریزم تبریک میگم قدم نو رسیده مبارک