آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

مسافرکوچولوی ما و تاسوعا

1390/9/14 16:12
نویسنده : مامان سحر
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی بای بای خوبی دخملم ؟مامانی عاشقته عسلم دیشب رفتیم دیدن بابابزرگ(بابای من)آخه چندروزیه حالش بدشده فکرکنم دوباره عملش کننناراحت دخترم براش دعاکن حالش زودی خوب بشه هوا خیلی سرد بود من که یخ زدم فکرکنم توهم خیلی سردت شده بودآخه گوله شده بودی یه طرف 

niniweblog.com

صبح که بیدارشدم انقدرگلودرد داشتم که صدام درنمی اومد فکرکنم حسابی سرماخوردیم

niniweblog.com

آمیتیسم امروز تاسوعای حسینیه همه ی مردم  درحال عزاداری هستن  عزیزجون و نیوشا وخاله ندا هم رفتن حسینیه بااینکه حالم خوب نیست نمیتونستم تنهایی بمونم خونه اومدم مغازه باباجمشیدت و ازپشت شیشه هیات هایی که رد میشدن رو نگاه میکردم الان ساعت 16:10 دقیقه وماهنوز مغازه بابایم منم ازفرصت استفاده کردم وسری به وبلاگت زدم .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نارینه
19 آذر 90 18:51
عزیزم ... این روزا بیشتر مراقب خودت باش
الهام
22 آذر 90 15:09
سلام سحر جون اگه مي دونستم جهيزيه دخترت انقدر كامله از خيلي وقت پيش به فكر آوردن يه پسر بودم اشكال نداره اميدوارم آميتيس كوچولو صحيح و سالم و بدون اينكه مامانشو اذيت كنه به دنيا بياد تا خودم ازش بپرسم اختلاف سني براش مهم هست يا نه؟


مرسی دوستم انشالله یه نی نی خوشگل میاری