آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

35 هفتگی وگپی با دخملم

1390/9/11 21:04
نویسنده : مامان سحر
968 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامانی سلام

امروز نوبت دکتر داشتیم خدارو شکر همه چی روبه راه ولی مامانی هنوز تحوع داره و همچنان قرص اندانسترون میخوره واقعا ازخوردن این همه قرص خسته شدم طی صحبتی که با خانم دکتر شد انشالله اگه خدابخواد و شما عجله نکنی واسه بیرون اومدن 1 دی پنجشنبه میریم بیمارستان یعنی فردا صبح شب یلدا.

niniweblog.com

عزیزم تقریبا شما درحال حاضر35هفته و5روزته به امیدخدا19روز دیگه به دنیا میای .عسلم خیلی دلشوره دارم فکر میکنم توی این چندین ماه نتونستم اونطور که باید باهات ارتباط برقرار کنم یعنی وقت کافی نداشتم ولی این1ماه تمام تلاشم رو میکنم عسلم یه وقت هایی فکر میکنم وقتی با دخترم تنهام بدون هیچ کارو استرسی واقعا چقدر آرامش میگیرم و چه لذتی داره واین 9ماه انتظارشیرین که میگن چی هست! که من اصلا احساس نکردم

niniweblog.comهمین 1ماهش که کلی لذت بخشه.

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نارینه
11 آذر 90 21:10
سلام دوستم ... دیگه چیزی نمونده ها ... ایشالله این چند روز رو هم به سلامت بگذرونی ... خیلی براتون خوشحالم ...