آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

بازم تاخییییییییییییییییییییییییییر :(

1391/9/11 11:33
نویسنده : مامان سحر
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم سلام دنیای مامان الهییییییییییییییییییییییییی  قربون چشم های قشنگت بشه مامانقلب

نگی مامان  بی معرفته.اولا از این چندروز بگم سیستم نداریم باززززززم  کی میشه  یه لب تاب بخرم راحت شم کلاترکیده سیستم و مودم الان تو شرکتم تند تند باید بنویسم مثلا تو شرکتisp کار میکنم اونوقت خودمون تو شرکت نت ندارم مگراینکه اینجوری شانسی وصل بشه چندتا عکس بیشتر ندارم اینجا باشه تا بعد.

دخترم خیلی دوستت دارم عسلم  یه وقت هایی خیلی دلم برات میسوزه و افسوس لحظات با توبودن و بازی کردن با تو رو میخورم  الهی فدات بشم شبها نمیخوابی دوست داری بازی کنی تا دراز میکشم میای از سرو کولم میری بالا و باصدای بلند میخندی یا واسه اینکه جلب توجه کنی خودتو میکوبی زمین تند تند دست میزنی ومیخندی الهی بمیرم برات  دوست دارم تا جایی که تو میخوای بازی کنی همراهیت کنم ولی صبح ها نمیتونم بیداربشم و برم سرکارعاشقه لوس شدن هاتم مامانی منو ببخش اگه واست وقت نمیزارم.نگران

این چندروز  اتفاق های زیادی افتاد میام پست جدا میزارم واسشون

مهمترین اینکه 11ماهه شدعسلم مراسم عذاری سالار شهیدان گذشت ومامان مارال نذری داشتن نی نی خاله معصومه  مامانش رو غافلگیرکرد و زودتر به دنیا اومد رفتیم دیدن نی نی  خاله سپیده...

اینم یه عکس محبت های قلنبه قلنبه ی مامان

جیغت که دراومد ولت کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سارا
11 آذر 91 13:58
وای که چقدر دلم می خواد منم اینطوری جیغتو درارم چشم قشنگه خاله
negin
12 آذر 91 22:17
azizam zod biya o aksaye khoshgele khalaro bezar mordam ke hey omadam sar zadam post nadashtiiiiiiiiiiiiiiiiiii
مامان نسرین
12 آذر 91 22:32
عزیزمممممممممممم از این ماچای ابدار به جای منم ازش بکن سحرییییییی یعنی نی نی معصومه به دنیا اومد آخیییییییییی عزیزم
مهتاب
14 آذر 91 15:50
negin
16 آذر 91 15:36
درود به سحر جونم و آمیتیس خوشگلمممممم سحر جونم کجاییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم غش رفت از بس که سر زدم و خبری ازت نبود گوشیمم خرابه نمیتونم بهت بزنگممممم عزیزم زود بیا دیگههههههههه
negin
16 آذر 91 15:37
سحر جونم کجاییییییییییییییی من دلم تنگیدههههههه خیلی زیاددددد برای خودت آمیتیس جونم بیا دیگههههههههه خاله
negin
16 آذر 91 15:38
سحررررررررررررررررررررررر خیلی بدییییییییییییییییییییی ده تا بدیییییییییی
مهدیه
17 آذر 91 10:14
negin
19 آذر 91 15:27
بازم نیومدی کههههههههههههه
negin
19 آذر 91 15:29
سحر جونم داری نگرانم میکنی تورو خدا زود یه خبری از خودت بده دیگههههه آمیتیس خوشگلمم ببوس خیلی دلم تنگ شدههههههههه بیاید دیگههههههههههههههه