آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

به یادماندنی ها

1391/7/21 16:30
نویسنده : مامان سحر
2,146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان قربونت بشم من تاخیر مامانی روبببخش انقدردرگیرکارشرکت وخونه وبی خوابی های شما عسلم هستم که به هیج کاری نمیرسم خدایاشکرت خداجونم شکرت فرشته ای سالم وقشنگ بهم دادی خدایاخودت کمکم کن امانت دارخوبی باشم باورم نمیشه به این زودی گذشت انگارهمین دیروز بوددخترکوچولوم به دنیااومدچقدرزودگذشت قلبفرشته ی قشنگم دوستت دارم.

عکس هادرادامه مطالب

آوا و امیرمهدی   آمیتیس وسدنا

خاله نازیلا خاله نیلوفروسدنا  خاله الهه وامیرمهدی  من وآمیتیس

دخترم درحال کیبورد زدن حالا دست دست

دارم جاکفشی مو مرتب میکنم خووووووووووووب

میووووووو میووووو من پیشی ام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسرین
27 مهر 91 9:26
ای جون دلم که کیبرد میزنی عزیزم پیشی خاله سر از کجاها که در نمیاری اخه ناناز خانمممممممممم بووووووووووس
فرح
1 آبان 91 12:15
من یکی که خیلی عاشق بچه ام-این نی نی رو که می بینم دیگه این دل واموندم از حال میره


مرسی فرح جونم ایشالله زودی نی نی خودت را بغل کنی
الناز(مامان بنیا
9 آبان 91 14:17
وای جونه دختر نازی خدا برات نگه داره اگر دوست دارید امیتیس خانوم رو با دختر م لینک کنم فقط ادرس ندارم