آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

شبی به یادماندنی با کیان کوچولو

1391/6/24 1:42
نویسنده : مامان سحر
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم  دیشب خاله ساراوعمومجیدوکیان کوچولو خونه ی مابودن مامانی خیلی خوش گذشت کیان هم خیلی عسل شده دوست نداشتم خاله سارااینابرن  دلم واسشون تنگ میشه شما تالحظه ی آخربیداربودی یعنی ساعت2خوابیدی اونم باکلی غرغروگریه خیلی سعی کردیم جندتاعکس خوب بندازیم ولی باوجودشماوروجک ها ازاین بهترنمیشد.راستی خاله سارایه هدیه ی خیلی قشنگ واسه شما ویکی هم واسه من آوردن  مرسی ساراجونم.اینم چندتا عکس

درادامه مطالب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرناز
24 شهریور 91 21:50
اي جانم اين دوتا پس حسابي دلبري كردن.نيوشا جونم خيلي خوشمله
سارا
26 شهریور 91 6:36
سلام سحر جون. خدارا شکر که خدا چنین فرزند گل و خوشگلی بهتون داده براتون نگهش داره.فدات شم با این که من شما و آمیتیس جون را 2 بار فقط دیدم اونم تو فرودگاه ولی خیلی دوستون دارم.به عمه سلام برسون. قربون دختر خوشگلم.بووووووووووووووووووووووووس

قربونت بشم عزیزم مرسی خودت نی نی نداری ؟
سارا
7 مهر 91 18:33
نه عزیزم میترسم نی نی بیارم ولی به خوشگلی دخمل شما نباشه، اون وقت من چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟ فدات. آمیتیس گلم را ببوس