آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

اولین مروارید دخملم

1391/5/28 18:08
نویسنده : مامان سحر
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمله نازم عسلم بالاخره اولین مرواریدت در7 ماه و25روزگی  دراومد مبارک باشهتشویق

niniweblog.com

2روز پیش خاله نداگفت وقتی داشته بهت آب میداده یه صداهایی میومده شب بابابایت به زور نگهت داشتیم و دیدیم بلههههههههههههههههههه دندونه دخملی دراومده قربونت بشم الهی این چندوقت حسابی غرغرکردی وکلافه بودی فردا قراره بریم مسافرت ایشالله برگردیم  واست آش دندونی درست میکنم.

چندتاعکس از وروجک بازی هات میزارم قربونت بشم الهییییییییییییییییییییی

عکس ها اینجا درادامه مطالب

تلاش های دخملی تا اینکه بتونه دمر بشه وقل بخوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فرناز
28 مرداد 91 21:36
اي جانم چه خوشمل شده
khale malihe
30 مرداد 91 15:56
jeegar jeegar .....khoda khoda che khoshgele...
مهدیه
30 مرداد 91 20:34
به به بسلامتی دخمل نازو خوشگل مبارکت باشه وای خدا خیلی عکست قشنگ شده عزیز دلم راستی اولین عید فطرت مبارک گشنگم


مرسی خاله مهدیه
مامان نسرين
31 مرداد 91 16:09
به به مباركه اولين دندونت جيگر خالههههه هزار ماشالله چقدر تو نازي عزيزم هر روزم نازتر ميشي بوووووووس زياد از لپت
lمامان سارا
31 مرداد 91 22:17
واااااااااااااااااااای عزیز دلم . مبارک باشه عروسک خانم . وای سحر خیلی ذوق کردم وقتی این خبر رو خوندم . بسلامتی . عکساشم خیلی ناز بود . امیدوارم مسافرت خوش گذشته باشه . به آقا جمشید هم سلام برسون
مامان سپیده
7 شهریور 91 11:53
ای جااااااااانم مبارک باشه عسل خاله سحر جونم از طرف من این دختر خوشگل رو ببوسش
طاهره مامان امیرعلی
16 شهریور 91 20:45
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.