آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

6ماهگی

1391/5/20 18:41
نویسنده : مامان سحر
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

آمیتیس مامان بازم سلام

عسلم با مشغله ی زیادی که این ماه داشتم با ١هفته تاخییر بردمت دکتر

وااای اول از واکسنت بگم خیلی بد بود حسابی اذیت شدی ولی درعوض تا١سالگی دیگه واکسن نداریچشمک

بعداز١هفته بردمت پیش خانم دکترنجفی خانم دکتر گفت خیلی کم وزن اضافه کردینگرانآخه کم شیرمیخوری و میشه گفت اصلا نمیخوابی خیلی نگرانتم مامانی شربت روی تجویز کرد خانم دکتر گفت اگه تا ماه بعد بازم به این روال رشد کنی آزمایش مینویسه واست.طبق گفته خانم دکتر:

وزن  :   ٧١٠٠

قد   :      ٦٥

پییییییییییییییییش فعال تعجب

فرمودن هشیاری شما بیش اندازه است وپیش فعال تشریف دارید هیچ کاری هم نمیشه کرد جز شب تا صبح باهات بازی کنیم تا خسته بشی بیچاره عزیز جون

niniweblog.com

اینم یه عکس بدون شرح

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرناز
20 مرداد 91 20:52
سحر جون بجز فرني با شير چيز ديگه اي نميخوره؟مثلا سوپ ميكس كني بدي بخوره
مهدیه
21 مرداد 91 11:52
به به سلام به سحر خانم و امیتیس خوشگل خودم بالاخره تشریف اوردید من که دیگه داشتم ازتون نا امید میشدم امروزم با کمال نا امیدی نشستم جلوی لپ تاپ اما با دیدن این همه مطلب چشام گرد شد به قول مامان سحر نمیدونستم از کجا شروع کنم واقعا خوشحال شدم گلم قربون اون چشمای نازت تو اون عکس بدون شرح اخه چرا گریه کردی عکسای اتلیه واقعا محشرن مخصوصا 2تای اول وای خدا چقدر دلم میخواست پیشم بودیو محکم بغلت میکردم راستی دست عزیز جونت واقعا درد نکنه خیلی زحمت کشیده واست ایشالاه وقتی بزرگ شدی براش 100 برابر جبران کنی هر چند که جبران زحمات این فرشته ها نشدنیه خیلی دوستون دارم از دور همتونو یه ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ


سلام مهدیه جونم دلم خیلی برات تنگ شده مرسی که به وب لاگ ما سر میزنی راستی زیارتت قبول باشه. نی نی دار نشدی خانم دکتر به دایی و زن دایی سلام برسون
مهدیه
24 مرداد 91 13:36
سلام سحرجون سلامت باشی ایشالا خدا قسمت همه بکنه نه بابا نی نی کجا بود دست راستت رو سر ما دعا کن هر کی نی نی نداره خدا بهش بده خودم از خودم مطمئن نیستم نمیدونم لیاقت مادر شدن دارم یا نه مسئولیت خیلی سختیه دو دلم