آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

×××××40روزگی آمیتیس××××

1390/11/12 23:37
نویسنده : مامان سحر
1,918 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عسل مامان دخملم١٠ بهمن شما٤٠روزه شدی همه ی بزرگترها میگن ٤٠روزت که بگذره حسابی خانم ترمیشی و شب و روزت رو تشخیص میدی خدا کنه.من که همیشه درحال چرت زدنم خمیازهخیلی خانومی ها فقط نمیدونم چرا دوست نداری بخوابی خوب ولش کن  اصلا درعوض یه فرشته کوچولوفرشته توی خونمون داریم یه دنیا ارزش داره. دخملم شب من و بابایی باکمک عزیزجون(مامان من)شمارو توی خونه حمام کردیم عسلم تا آب ریختیم روی سرت شروع کردی به گریه اصلا هم ساکت نمیشدی الهی بمیرم فکرکنم سردت شده بودآخه موقعیت حمام جوریه که فعلا تاشما کوچولویی نمیتونم اونجا حمامت کنم بابایت زودی با حوله و پتو بسته بندیت کردو بردت جلوی بخاری ولی لبت همینجوری بهم میخورد و کلی گریه کردی شیرم نمیخوردی من که خیلی ترسیده بودم  بابایت و عزیزجون همش بهم میگفتن چیزی نیست سردش شده  ترسیده..نگرانبالاخره بعدازچنددقیقه آروم شدی اوهومامانی کلی ازت عکس گرفت .

٤٠ روزگیت مبااااااااااااااااااااااارک گنجشک مامانی

آمیتیس خانوم با لباس محلی

بیشترشبیه پسرها شدی عسلم

آمیتیس و کلاه گیس نیشخندبه دخملم موی بلوند هم میاد هااا

دخملم دیگه خوابش گرفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نارینه
13 بهمن 90 16:06
40 روزگیت مبارک خاله جون مامانی ... اینقدر از این دخترک عکسای خوشگل نگیر !! میام میخورمشا !!!!!!!!!
فاطمه
14 بهمن 90 23:15
ماشالله دخمل گل
fatemehh
15 بهمن 90 17:31
سلام تبریک به مناسب 40 روزگی گلت وتبریک به مناسبت تولد بابای آمیتیس راستی این لباس کجاییه؟ چقد موی بلوند به فرشته معصوممون میاد بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
maman nasrin
15 بهمن 90 21:11
vay khoda nakoshatet sahar che kara ba in dokhmale mikoni mesle aroosak shode mashalah naziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii booooossss 1000 ta vase in nazgol khanoom
مامان نفس طلایی
1 اسفند 90 17:19
سلام واااااااااااای چه عکسای هنری و خلاقانه ای واقعا فکر کردم یه عروسک نازه


مرسی عزیزم
مامان آویسا
30 فروردین 91 15:41
حسابی از این عروسک بازیها لذت ببر مامان سحر که این روزا مثل برق میگذره