آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

دردل (2)

1390/9/26 21:37
نویسنده : مامان سحر
697 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همدم مامان خوبی دخترم دوست داشتم بغلت کنم بغل

عزیزم چند روزیه خیلی دلم گرفته گریهخیلی زیاد همش چندروز دیگه تا پپایان زندگی 2نفره من و بابایی مونده تقریبا5روزدیگه. خیلی دلم میخواست این چندروزآخربیشتر باهم بودیم  و میرفتیم بیرون افسوسنه اینکه فکر کنی ازاینکه دخترنازم داره میاد ناراحتم نه عسلم ولی حقیقت اینهچشم استرس دارم انگار قراره برم توی یه دنیای دیگه نمیدونم شایدم افسردگی باشه  دخملم هواخیلی سرده ماهم که ماشین نداریم پس نمیتونیم ازخونه بریم بیرون تاشما به دنیا بیای.

فرشته ی قشنگم دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
27 آذر 90 19:07
سلام سحر جون عزیزم وقتی درد دلتو خوندم خیلی دلم گرفت نازنینم سعی کن این چند روز با خدا بیشتر ارتباط داشته باشی و برای ارامش قلبت قران بخون و سر سجاده خدا رو به خاطر داشتن فرزند سالمت و شوهر خوبت شکر کن بهت قول میدم چنان ارامشی نصیبت میشه که نظیرشو ندیدی بهم قول بده این کارو بکنی مواظب خودت باش عزیزم دوست دارم بوووووووووووووووس


حتما دوستم مرسی