آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

دیدن دوست های مامانی(1)

1390/9/11 20:36
نویسنده : مامان سحر
14,151 بازدید
اشتراک گذاری

آمیتیس مامانی چهارشنبه 09/09/90 همکارها ودوست های من اومدن دیدنم خیلی دلم براشون تنگ شده دستشون دردنکنه دخملم خاله ها خیلی زحمت کشیدن آخه همگی مرخصی گرفته بودن هوا هم خیلی سرده آمیتیسم 2تا از خاله ها (خاله نسرین و خاله سارا ) هم مثل من توراهی دارند نی نی هردوتاشونم پسمله دیگه خیلی باید حواسمون رو جمع کنیم آخه ما دخمل داریم اتفاقا خاله سارا دیروز فهمیده نی نی توی دلش پسره یه عالمه زیاد بهش تبریک میگم.

niniweblog.com

عسلم خاله ها خیلی زحمت کشیدن واست یه عالمه کادو های خوشگل آوردن هنوز به دنیا نیومدی کلی چیزهای خوشگل برات جمع شده عکس هاشون رو میزارم  که وقتی بزرگ شدی ببینی.چندعکس انداختم میزارم که ببینی.

اونی که ازهمه چاقالوتره منم خجالتوسطی خاله نسرین -کناریش  خاله سارا

من و خاله نسرین و خاله سارا

خاله سارا-من-نیوشا-خاله نسرین-خاله سمیه و خاله سپیده

خاله سارا-من-خاله نسرین-خاله سمیه-خاله سپیده

خاله سارا-نیوشا-من-خاله نسرین وخاله سمیه -خاله مژگان ودخترش روژان

خاله سارا-نیوشا-من-خاله نسرین وخاله سمیه-خاله مژگان ودخترش روژان

دخمل مامانی این دامن  خوشگلو سپیده جون زحمت کشیده برات آورده

هدیه خاله سپیده

این سارافون خوشگلم ساراجون برات آورده

هدیه ساراجون

این سرهمی نازم خاله نسرین زحمت کشیده

هدیه خاله نسرین

یه بلوزشلوار و کلاه نازنازی هم سمیه جون آورده

هدیه خاله سمیه

یه بلوز وجوراب وشرت کوچولوهم مژگان جون آوردن

هدیه خاله مژگان

دست همشون دردنکنه خیلی خوشگلن.

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرين
12 آذر 90 10:42
سلام سحر جونم قابل شما و دخملي رو نداشت عزيزم واي چه عكساي با حالي شده كلي خنديدم مرسي كه گذاشتي