آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

وقت تنها بودن ما هم رسید

1390/8/29 15:45
نویسنده : مامان سحر
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

خیلی دوستت دارم  دخمله مامانی بالاخره من و تو هم استراحت میکنیم و قراره این ١ماه آخر رو کلی باهمدیگه خوش بگذرونیم مامانی مرخصی گرفته و تا٧ماه دیگه نمیرم سرکار امروز ازصبح دنبال کارهای بیمه و تاییدیه مرخصی بودم بارون شدیدی هم میاد تو وروجک مامان هم همش شیطونی میکردی و بالا و پایین میرفتی وازاونجایی که مامانی حسابی چاق شده شکمم همش ازچتر میموند بیرون ویکم بارون میخورد روت

niniweblog.com

niniweblog.com

البته خیلی دلم برای همکارام ودوست هام (پارس آنلاین)تنگ میشه ولی واقعارفتن به سرکاربرام سخت شده میدونی چیه عسلم توی شرکت ٣تادیگه از همکارام هم تو دلشون نی نی دارن خیلی دلم تنگ شده براشون خاله سارا که هنوز معلون نیست نی نی دخترداره یا پسر خودش عاااشقه دختره انشالله هرچی هست صحیح وسالم باشه وخاله نسرین که الان٦ماهشه یه پسمله ناز داره ونگارجون که اونم مثله ما دخمل داره و٢هفته ازشماکوچیک تره.

آمیتیس مامانی خیلی دوست داشتم زودی میامدی بغل مامانniniweblog.com

هرروزمیرم بالای تختت و تکونش میدم همش فکرمیکنم عسل مامان چه شکلیه شبیه بابایی یا من؟!!

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرين
30 آبان 90 9:42
ببخشيد تو پيغام قبلي يادم رفت اسممو بنويسمممم البته معلوم بود كي هستم ديگهههههه