آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

انتخاب اسم...

1390/8/14 10:39
نویسنده : مامان سحر
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمله قشنگه مامان  دوستت داريم  يه عاااامه

niniweblog.com

ببخشیدمامانی چندروزیه سرش شلوغه وقت نمیکردم برات چیزی بنویسم دخملم بالاخره تونستیم برات یه اسم خوجیل  پیداکنیم البته اینو بگم با باباجمشیدت کلی حرف زدم  آخه بابایی دوست داره اسم شما رو بزاریم آسناد  ولی من دوست دارم بزاریم  آمیتیس . اینم من و باباجمشیدتیم که داریم توی سرهم میزنیم واسه انتخاب اسم                 و بالاخره        

 مامانی موفق شد  آمیتیس   مامانی شدی.

آسناد :      بلندتر- ارفع تر-(ریشه درزبان عبری)

آمیتیس:    پاک سرشت  -حاصل عشق-  (اَعلام) شاهدخت ايراني دختر هووخشتر (شاه ماد) و نوه‌ي كياكسار پادشاه ماد كه پس از آن كه نبرد بين شام و بابل و مصر با مادها به صلح انجاميد به خواست پادشاه وقت كه پدرش بود، به همسری بخت النصر پادشاه مصر در آمد. وي (بخت النصر) باغ  هاي معلق بابل [از عجايب هفتگانه] را براي زنش آميتيس ساخت.نوعی سنگ کریستال به رنگ بنفش باخاصیت انرژی زایی وآرام بخش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
26 آبان 90 9:08
مامان سحر سلام
دلم برات تنگ شده ، مرخصی داره خوش می گذره ؟ جات خیلی خالیه . نی نی عسلم خوبه ؟ باباجمشیدش خوبه ؟ دیروز زنگ زدم جواب ندادی شاید داشتی استراحت می کردی . از بچه های شنیدم اتاق آمیتیس خیلی خوشگل شده . مبارکش باشه انشاءا.. به خوبی و خوشی از همشون استفاده کنید . تونستی با من تماس بگیر . امروز وقت کردم و همه وبلاگ آمیتیس خوندم خیلی قشنگ بود ( یکم گریه ام گرفت ) . مراقب خودتون باشید عزیزم .


سلام ساراجوونم نی نی شما خوبه ؟هنوز معلوم نشده دخمله یا پسمله ؟ منم خیلی دلم براتون تنگ شده حتما فردازنگ میزنم
Niloofar
28 آبان 90 20:08
salam mamani sahar, belakhare omadam webloge fereshte kocholoye shoma, kheili zibast azizam.
mahdieh
7 آذر 90 13:06
salam maman sahar be dokhmalet migi be man bege khale akhe man hich vaght khale nemisham rasti man hame webloge nazanineto didam kheyli khob bod lezat bordam

مرسی مهدیه جوونم انشالله توام زودی نی نی دار بشی خانم دکتر ماااج