آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

بابای ام اومد

1390/7/7 22:04
نویسنده : مامان سحر
912 بازدید
اشتراک گذاری

مم م م م م م ماچ سلام دنیای بابایی سلام زندگی بابایی.اگه بدونی باباییت چقدر دوست داره؟مامانت همش میگه که باباییت زیاد ذوق نداره اما خبر نداره که چه فکرایی واست کرده.انقدر دوست دارم زودتر بیای بغلت کنم واست لباسای خوشگل بخرم گاگا بخرم باهم بازی کنیم البته واسه مامانتم میخرماا آخه مامانت زود حسودیش میشه باهام قهر میکنه.همش تو فکرمی آخه بابایت خیلی دوست داره .همه میگن دخترا بابای میشن ،ببینیم وقتی ایشاله اومدی کدوممونو بیشتر دوست داری مامانتو یا باباییتو؟باباییت میخواد یه کاری کنه که همه بهت حسودی کنن تازشم که خودم میدونم که از همه دخترای دنیا خوشگل تری چون مامان خیلی خوشگلی داری فقط خودت باید زودتر بیای ببینیش اگه ایشاله شبیه مامانت بشه که خیلی خیلی ناز میشی اونوقت من همش باید مواظبت باشم تا یه وقت چشم نخوری .امروز اولین روزی بود که با شما دختر کوچولوی ناز ،خوشگل ، جیگر ،صحبت کردم. آخه بابایت انقده کار داره که اصلاً وقت واسه خودشم نداره اما با این کاری که مامان قشنگت کرده میتونم باهات حرف بزنم تا دلم آروم بگیره تا خودت بیایی اونوقت حضوری با هم حرف میزنیم و بازی میکنیم قبوله ؟ باید به بابایت قول بدی که ایشاله باامید به حق سالم بیایی. راستی بابایت خیلی وقته واسط یه چیز خیلی خوشگل خریده مثل خودت، هیچ کس نمی دونه حتی مامانت فقط من میدونم و تو . تو ام به هیچ کس نگو حتی مامانت هر وقت حضوری تشریف اوردی میدم بهت بعدش همه میبینن . میفهمن که چقدر بابایت دوست داره و از خیلی وقت پیش به فکر نی نی کوچوله قشنگه.خب بابای جونی من دیگه باید برم کار دارم اما زود زود میام که با هم صحبت کنیم باجی ؟قصه نخلی یا .میدونم که صدامو میشنوی آخه دیگه الان شش ماهت داره تموم میشه میری تو هفت ماه.مم مم مم مم اچ دوست دارم دختر قشنگم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)