آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

اولین تبریک و اولین هدیه تولد

1391/10/1 16:14
نویسنده : مامان سحر
1,826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل خانومم  از اونجایی که ماهنوز مشکل سیستم داریم و دیربه دیر میام وبلاگتو آپ میکنم خاله سارا مارو سورپرایز کردن و تو وبلاگ کیان عسله تولدت رو تبریک گفتن و واسم ایمیل هم کرده مرسی سارای عزیزم ممنونم کیان عسلمniniweblog.comو شادی دوست خوب و همکارم (شادی عزیزی)لطف کردن و واست یه بلوز شلوار خیلی خوشگل خریده مرسی شادی جونم.

عکس هاش در ادامه مطالب

مرسی ساراجونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سارا
2 دی 91 12:22
قابل شما رو که نداشت، من آلزایمر دارم دوستم کادوشو فراموش کردم بیارم
گلاره
4 دی 91 23:34
این دخمل که خودش خوردنی هست لباس هندونه هم تنش کردی آدم دلش میخواد درسته بخورتشششش
مامان کوثری
5 دی 91 16:17
سلام عزیزم ممنونم اومدی وبم
قیمت طراحی تک برگی 5000 تومان
طراحی 4 فصل 12000 هزار تومن
منتظر حضور گرمت هستم
راستی تولد آمتیس جون مبارک باشه البته با 4 روز تاخیر


مرسی عزیزم
نگین
7 دی 91 2:56
مرسی خاله سارا ی عزیز
آمیتیس خاله باور کن من یادم بود چون تولد بابای خودم شب یلداست تولد شما هم یادم بود اما تاخیر منو ببخش خاله منو آمیتیس هر دو مون مریض بودیمممممممممم
شرمندهههههههه
اما تولد تولد تولدت مبارککککککککککک



این چه حرفیه عزیزم تولد بابای مهربونت مبارک یاشه
نیم وجبی
10 دی 91 1:34
وای چه نی نی نازی دارین خدا حفظش کنه پیش نی نی ما هم بیاین اگه خواستین باهم تبادل لینک کنیم
مامان سپیده
10 دی 91 10:12
سلام سحر جونم چرا دیر به دیر مینویسی آمیتیس چطوره واکسنشو زدی ؟ اذیت نشد که دخترم ؟ نگرانش بودم میخواستم زنگ بزنم حالشو بپرسم گفنم شاید مزاحم باشم
از طرف من ببوس خوشگلمو


مرمی دوستم میام مینویسم گرفتاربودمم
مریم مامان ارمیا
12 دی 91 17:42
سلام مامانی شرمنده دیر جواب دادم. الان داشتم تو قسمت نظرات دنبال رمز یکی از دوستان میگشتم.نوشته شما رو دیدم واصلا نمیدونم کی تاییدش کردم؟بازم شرمنده. با کمال میل لینکتون کردم.
مامان سارا
19 دی 91 12:51
سلام دوستم ، یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده دوست داشتی برو به وبلاگ: http://ninimod.niniweblog.com و بهش رای بدید
نگین
20 دی 91 0:53
سحر جونم کجاییییییییییی بازم رفتی تو غیبت که؟؟؟؟؟؟؟
نگین
20 دی 91 0:54
درود سحر جونم و آمیتیس خوشگل و نازممم کجایی خانم دلمون تنگیده نمای سر نمیزنی آپ نمیکنی خیلی منتظرت بودمااااااااااااااااااا
نگین مامان آمیتیس
20 دی 91 12:35
سحررررررررررررررررررررر خیلی بدیییییییییییییی یهو غیب میشی بعد ش میای دو تا پست میزاری ! خویب ما دلمون برای خودت و آمیتیس جونم تنگ میشه دیگههههههههه چه کاریه زود زود بیا یه کوچولو هم بگی ما خوش حال میشیم البته با عکس آمیتیس عزیزمممممممم بوس بوس
زهرا
22 دی 91 4:14
با اینکه دیر اومدم ولی دلم میخواد تبریک بگم


ممنونم عزیزم
صفورا مامان آوا
27 دی 91 9:08
به به مبارکش باشه