آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

ورود فرشته به زندگیم

1390/7/4 20:41
نویسنده : مامان سحر
682 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی کوچیک مامان امروز ٣١/٠٢/٩٠ شنبه/ چندروزیه خیلی حالم بدمیشه کارم خیلی زیاده هرروز تاساعت٧توی محل کارم میمونم با باباجمشیدت تصمیم گرفتیم بریم مسافرت آخه بابایی هم مجبور هرروز ساعت٥صبح بیداربشه تا بره سرکار ولی اول رفتم آزمایش چیزی که اصلا فکرشم نمیکردم میدونی نتیجه آزمایش چی بود؟من مامان شدم تو توی دل من بودی راستش رو بگم خیلی گریه کردم اصلاآمادگی نداشتم میخواستم بهترین هارو برات آماده کنیم بعد بیای روز باورنکردنی بود بابا جمشیدت هم اولش باورنمیکرد ولی ازحرف زدنش بامن معلوم بود خوشحاله.سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپيده
9 مهر 90 16:33
جوجوي كوچولو من كه خيلي خوشحال شدم شنيدم شما تو دل مامان سحر هستي بهش گفتم خدارو شكر كن ايشالا كه ني ني نازمون صحيح و سالم بدنيا مياد