آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

عکس های 1سالگی وآتلیه

1391/11/3 18:46
نویسنده : مامان سحر
3,111 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام مرسی دوست های گلم که تندتندبه ماسرزدید

ببخشید بابت دیرکردم کلا همش دیرمیام به خداخیلی گرفتارم شب ها تندتندساک  آمیتیس رو حاضرمیکنم تابخوابونمش 1شده اصلاوقت ندارم 1هفته پیش عکس هاروگرفتم اینم عکس های عسلمقلب

عکس سه نفری هم انداختیم بلدنیستم رمز دارم یزارمنگران

 

ی

 

 

 

 

 

 

 

آمیتیس  و صبا دخترعمه اش  و نیوشا دخترخاله اش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

saba
3 بهمن 91 20:32
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان نسرین
4 بهمن 91 12:19
وااااااااااااااای خدا چقدر نانازه این دخترمون جیگرتو برم که اینقده عکسات قشنگهههههههههه بیا بخورمت عسلمممممممممممم
مامان سارا
4 بهمن 91 13:10
قربونت برم خوشگل ماه من من این عکسارو تو سیستمم دارم هر روز می بینم جوجه
شیما
9 بهمن 91 2:06
عزیز دلی قربون اون چشمای ناز ومعصومت که انقد کنجکاو وبلا یییییییییییییییییییی
مامان یه فسقِلی
10 بهمن 91 1:15
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــی ... عااااااااااااالی بود ....
مامان فاطمه
22 اسفند 91 17:52
محشر شده عکسها
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
23 اسفند 91 10:28
وای چه خرگوش کوچولو نازی بیا با ستایش من دوست شو
صفورا مامان آوا
11 فروردین 92 10:00
به به چه عکسای قشنگی الهههههههههی من فدای این دختر خوشگلو خوش تیپ